Een beveiliger bij de receptie is verantwoordelijk voor het handhaven van de beveiliging van de receptie. Als eerste aanspreekpunt voor bezoekers die het kantoor binnenkomen, fungeert de receptiemedewerker als het gezicht van uw bedrijf. Naast hun representatieve rol speelt de beveiliger bij de receptie een cruciale rol in de algehele veiligheidsstrategie van uw bedrijf. Ze zijn een belangrijk onderdeel van uw preventie- en noodresponsplannen.
Onze beveiligers bij de receptie kunnen de rol van gastheer of gastvrouw vervullen en uw receptiebalie professioneel beheren. Voordat we een beveiliger bij de receptie inhuren, bespreken we de specifieke taken en verantwoordelijkheden die bij de rol horen. Onze beveiligers zijn grondig getraind om potentieel onveilige of bedreigende situaties aan te pakken, bijvoorbeeld telefonische of fysieke bedreigingen. Ze zijn ook goed uitgerust om adequaat te reageren in noodgevallen en de nodige assistentie te bieden. Naast hun receptietaken kunnen de beveiligers ook beveiligingsgerelateerde taken op zich nemen, zoals het uitvoeren van inspectierondes door het hele gebouw.
Je bepaalt welke taken je wilt laten uitvoeren door de beveiliger. Je kunt bij ons dus terecht voor een receptie beveiliger opmaat.
Wij bespreken al jouw wensen met je om zo de juiste beveiliger te selecteren. Of je nu op zoek bent naar een receptiemedewerker die om kan gaan met telefonische bedreigingen, of een receptiemedewerker die ’s nachts rondes kan doen door jouw bedrijfspand om te controleren of hier geen onregelmatigheden te bespeuren zijn.
Wij beschikken over een groot aantal getrainde receptie beveiligers die snel ingezet kunnen worden. Voor een receptie beveiliger op locatie bent je bij ons aan het juiste adres.
Door allereerst jouw wensen op een rij te zetten kunnen we een profiel opstellen van de ideale beveiliger die je zoekt. Vervolgens gaan wij in ons uitgebreide bestand aan medewerkers op zoek naar de beveiliger die het beste aansluit bij jouw bedrijf. Zo zorgen wij voor een optimale match.
Voordat er een keuze gemaakt wordt uit onze pool van gepaste receptiebeveiligers stellen wij een uitgebreid profiel op. Hierin wordt niet alleen jouw organisatie meegenomen, maar ook de omgeving, de medewerkers en de bezoekers. Op deze manier zijn wij beter in staat om de meest geschikte receptionisten te selecteren die passen bij jouw bedrijfscultuur en voorwaarden.
Wij stellen een advies op, op basis van een analyse met betrekking tot de toegankelijkheid van jouw bedrijfspand, een controle van bezoekers, de openingstijden, de beveiligingssystemen die aanwezig zijn in en rondom het pand, het afsluiten van het pand en de noodzaak voor beveiligers. Naar aanleiding van dit advies heeft je direct goed inzicht in de huidige situatie van jouw organisatie wanneer het neerkomt op de veiligheid.
De taken van een receptionist kunnen erg uiteen lopen en zijn afhankelijk van de behoeften van uw organisatie en eerder genoemde analyse van de veiligheidssituatie. Over het algemeen zorgt deze persoon ervoor dat bezoekers verwelkomt worden en is de beveiliger receptionist verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoonverkeer, de ontvangst van goederen en postbehandeling. Ook kan het zijn dat u uw receptionist wilt inzetten om toegangspassen of dag passen te verstrekken. In dit geval is het belangrijk dat er een duidelijke administratie bij wordt gehouden, zodat het altijd inzichtelijk is wie er toegang heeft gekregen tot uw pand.
Een beveiliger surveillant neemt de beveiliging nog een stapje verder. Deze beveiliger houdt pro-actief toezicht op de veiligheid van alle medewerkers en bezoekers en de omgeving. Zo voert deze persoon brand- en sluitrondes uit en opent en sluit de beveiliger het pand.
U kunt contact opnemen via info@communitysecurity.nl,
via het onderstaande contactformulier of via WhatsApp op het telefoonummer 06-29532526.
Contactformulier